10.08.2009. – 10.08.2010. PRVI ROĐENDAN

ODGOVOR U VIDU POSTA
   
TRLA BABA LAN

tetkainternetka.blogger.ba

DOBRODOŠLI! RIJEČ JE KAO ĆUPRIJA:DOBRA SPAJA  A LOŠA RAZDVAJA

Broj posjeta: 23404
Prosječna dnevna posjećenost: 94.25
Broj postova: 382
Broj komentara: 439
Blog otvoren: 10/08/2009

Ovako smo počeli:
ČAMPRAZ! (DIGLA ŽABA NOGU…)

Prvi koraci su bili smiješni jer je tetkainternetka bila totalni analfabeta što se tiče HTML koda (ćega, ba?).
Elem, pitao me vrli pitac neki "zašto".  Pa zato što ti više nije dovoljno da imaš toito, toito, … CT glave …., sada moraš i da imaš BLOG!
I jedan drugi me nedavno pitao zašto primjenjujem Resavsku školu, što ne pišem svoje tekstove kad on VIDI da ja to mogu.
Prvo i prvo:  u Resavi su se veoma uspješno prepisivali tekstovi pošto nije bilo mogućnosti za štampanje knjiga i oni su to veoma stručno-ručno radili. ALI ovo moje "prepisivanje" uključuje ilustracije po vlastitom izboru – kako JA VIDIM šta je pisac htio da kaže, a i daje i meni i mojim čitaocima priliku da bazamo svijetom uzduž i poprijeko i da saznamo i prosvjećujemo se.
Drugo i drugo:  zastupljeni su svi i muški i ženski i mladi i stari i ŠTO JE NAJVAŽNIJE ne brojimo im krvna zrnca!
SRETAN TI ROĐENDAN, TETKA!
          
 
                                 
 

7 komentara

Komentariši